سایت صیغه موقت و همسریابی اینترنتی

سند زندگی

سند زندگی
سایت صیغه موقت و همسریابی اینترنتی

در هر زمانی که که نيازهاي عاطفي تان را ابراز کنيد و اجازه دهيد همسرتان نيز چون شما رفتار کند بي ترديد از پس بسياري از مشکلات برخواهيد آمد؛ به طور مثال اگر بر سر موضوعي با همسرتان اختلاف نظر پيدا کنيد هرگز او را در جبهه مخالف خود نمي بينيد و مي توانيد اميدوار باشيد که از راه همدلي، صبر و گذشت آن را رفع کنيد و برای همسریابی اینترنتی باید به این نکته توجه کرد که داشتن اهداف شخصي و مشترک براي آينده از ملزومات يک رابطه سالم و موفق برای سایت صیغه موقت است. اگر از اهداف مشترک يا شخصي همسرتان مطلع نيستيد، بهتر است با همسرتان به صحبت بنشينيد و درباره آن ها سوال کنيد. تا حد امکان مشوق يکديگر باشيد و زمينه اي را فراهم آوريد که خواسته هاي همسرتان تحقق يابد مگر اين که واقعا اهداف سالم و درستي نباشد.

اشتباه در زندگي مشترک اجتناب ناپذير است. گاهي يکي از زوجين به خاطر ناآگاهي يا نداشتن تجربه کافي مرتکب اشتباهي مي شود. در اين ميان اگر طرف مقابل، در صدد انتقام برآيد يا بخواهد با مقابله به مثل يا لجبازي رفتار همسرش را تلافي کند، بي ترديد سنگ روي سنگ بند نمي شود و مشکلات افزايش مي يابد. در چنين شرايطي، بهترين کار گذشت است و جست وجوي راهي براي متوجه کردن همسر به اشتباهش و يافتن راه حلي براي اصلاح و پيشگيري از ارتکاب اشتباهات ديگر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 4 شهريور 1394برچسب:سایت همسریابی,همسریابی اینترنتی,صیغه موقت,سایت صیغه موقت,سایت صیغه,ساعت1:41توسط سوره |